POBIC DELEGATION IN YENAGOA GOVERNMENT HOUSE

The most official meeting of Pobic delegation in Yenagoa was today in government house.

Rear Admiral Gburibiogha John Joahn received the delegations and medical authorities of the two hospitals Pobic’s partners in the humanitarian projects.

 

 

 

 

 

Mr Gburibiogha John Joahn assured that the government supports Pobic’s actions and that the partnership will go on.

The most emotional moment was when talked Koting’s mother, the mother of one of the babies that had been treated in Italy: while she cried, she thanked Pobic that gave her son the possibility to live.

 

Facebook

Sarà lo splendido #TeatroBibiena di Mantova a far da cornice agli eventi che stiamo programmando per il 27° Anniversario della fondazione della..

13 likes, 0 comments23 hours ago

Con grande piacere annunciamo la sottoscrizione di questo Protocollo, un accordo che porterà a una fruttuosa collaborazione tra due Associazioni..

4 likes, 0 comments6 days ago

Ringraziamo il quotidiano La Provincia di Cremona che racconta la bella serata sullo #Sport che si tenuta alla #Zanzarina di Calvatone. #Solidarietà..

9 likes, 0 comments3 weeks ago

Foto dal post di OPEN HEART Pobic Onlus

Ieri sera nell’ambito dell’incontro “L’Uomo, lo Sport e i suoi cambiamenti” il Segretario Nazionale della Federazione Sport per Tutti ha consegnato..

14 likes, 1 comments1 month ago

Oggi è la festa della Repubblica Italiana, una festa importante per la conquista dei valori costituzionali, fondanti il nostro vivere insieme…

3 likes, 0 comments1 month ago