IN IGBORI AND AKENI’S HOMES

Today Pobic’s delegation visit Igbori and Akeni’s families: in the first home welcomed us Ebiere, Wuyengidengiyefa’ s mother (or, better, Gift, as we call our little girl).

Gift was in Italy in November 2914 for her heart surgeon. Now she is very good, she studys and she still doesn’t know what she want to do in the future.

At the contrary Stephanie Akeni, the second girl we visit today, has clear in mind what she wants: became a famous actress. We met her in her mother’s restaurant: we can see that she is fine, she looks like a little woman.

Facebook

Sarà lo splendido #TeatroBibiena di Mantova a far da cornice agli eventi che stiamo programmando per il 27° Anniversario della fondazione della..

13 likes, 0 comments23 hours ago

Con grande piacere annunciamo la sottoscrizione di questo Protocollo, un accordo che porterà a una fruttuosa collaborazione tra due Associazioni..

4 likes, 0 comments6 days ago

Ringraziamo il quotidiano La Provincia di Cremona che racconta la bella serata sullo #Sport che si tenuta alla #Zanzarina di Calvatone. #Solidarietà..

9 likes, 0 comments3 weeks ago

Foto dal post di OPEN HEART Pobic Onlus

Ieri sera nell’ambito dell’incontro “L’Uomo, lo Sport e i suoi cambiamenti” il Segretario Nazionale della Federazione Sport per Tutti ha consegnato..

14 likes, 1 comments1 month ago

Oggi è la festa della Repubblica Italiana, una festa importante per la conquista dei valori costituzionali, fondanti il nostro vivere insieme…

3 likes, 0 comments1 month ago